Followers

Saturday 23 April 2011

Tutorials Untuk Blogger Baru

Sape blogger baru angkat tangan??

*Angkat tangan*

Slap!
*Lempang diri aku sendiri*

Ni blog ko yang keempat derr!
Haha..
2 blog masuk tong sampah.
1 lagi blog public.
1 ni blog private-diary.

Heko nak cakap heko blogger baru??
P masuk longkang!

Hihi..
Garang tak garang tak??
Standard la, nak jadi cikgu. Kena la garang sikit. Ia dak??

Oops,kantoi aku bakal guru.

Kantoi kah??Belum lagi belum lagi. Kat Malaysia ni berapa banyak institusi perguruan? Dan berapa banyak universiti yang tawarkan kursus pendidikan. Banyak an banyak an? Sure korang takkan dapat jumpa the real me. Muahahaha*Gelak jahat*.

Ok2.Back to the topic.Jauh sangat merapu nih.

Untuk blogger baru, kat sini aku letakkan satu link yang sure bapak berguna untuk korang. Tutorials yang senag, mudah difahami dan yang penting, xpayah bayar. Tak payah mintak kebenaran pe jadah.

Ni dia linknya.

http://tutorialuntukblog.blogspot.com/

Satu lagi- Blog Mijie. Aku pun entah camne boleh jumap blog ni. Tapi tutorials ada yg agak senang and ada yang pakai edit HTML bagai(ni susah sikit bagi aku). But still aku berjaya buat semua tutorial dia. Tanx Encik Mijie :) Ni link

http://mymijie.blogspot.com/

Serius blog-blog nih best. Try la. Tak nyesal punya. Macam-macam ada. :)

Tujuan aku buat entri nih?

--Aku ni baik hati nak tolong blogger-blogger baru.

--Aku pakai lappy orang. So, aku tak leh nak bookmark sesuka hati je page nih kat lappy orang. Iye dak?
Jadi, anytime aku nak ubah blog aku, aku tengok je entri nih. Buwahaahaha..

p/s: Yang no 2 tujuan utama aku buat entri nih. hehehe

K la, aku nak rehat jap. Da dua entri dalam sehari. Mengejutkan. Aku ni pemalas derr. Aku mengaku haha..
Adioss..

notakakipenulis:entri ini akan selalu diupdatekan. Setiap kali aku visit blog yang menonjolkan tutorials yang best2, aku akan letak link k? :D
Love,
Dya

No comments:

Post a Comment

borak-borak kafe :)