Followers

Sunday 24 April 2011

My Entry's Category

Ok. Sekarang ni aku nak jelaskan mengenai kategori-kategori entri yang ada dalam blog aku ni.

PERIBADI = This totally means that this is my private own story. Yeah, bukan lah private yang aku privatekan daripada pembacaan orang. Tapi some sort of something yang betul-betul berlaku dalam hidup aku. My tales. My story of life. Sape yang tak suka xpayah baca. Tak paksa k?

PUBLIC: Means, ni memang tak de kena mengena ngan hidup aku. Contoh yang ada kat sini, jokes, cerita cinta, or what so ever la..

CINTA: Tengok la, apa-apa yang berkaitan dengan cinta akan masuk dalam kategori ni.

MISCELLANEOUS: Selalunya bawah kategori ni means aku tak tahu la nak masukkan dia dalam kategori apa. Tengok la.

Ok.. tu je setakat ni dulu. Aku pun sebenarnya blur lagi nak buat kategori hape kat entri-entri aku. So, this entri akan selalu di update kan. Tunggu :)

Love,
Dya

No comments:

Post a Comment

borak-borak kafe :)