Followers

Sunday 24 April 2011

It Hurts

Sakitnya putus cinta kan?

Sakitnya bila tahu diri sendiri tertipu kan?

Sakitkan untuk berlagak kuat kat depan orang?

Sakitkan berpura dendam itu membutakan mata aku so that aku tak rasa sakit tu?

Yeah. Apa yang aku rasa sekarang ni- SAKIT.

The pain felt so unbearable. Urghh.. How I hate this feeling. I cant get rid the feelings of being hurt, being deceived and those sense of betrayal. Uh.. The pain exhausting me.

Haih, aku pun kalau boley tak nak wat entri ni. Tapi pada sape lagi aku nak mengadu kalau bukan pada kanvas kosong tidak berfollower ini?

Pada kawan-kawan aku?

Untuk apa? Untuk digelakkan kebodohan aku sendiri sangat senang menerima cinta daripada si dia?Nuh-uh. Aku tak kisah untuk digelakkan sesiapa yang tidak mengenali aku. Tapi aku amat kisah sekiranya aku diketawakan oleh someone yang kenal aku. Even bukanlah ketawa depan-depan. Cuma memek muka tu tells everything kan?

Or is it just me that becoming so paranoia? Urghh.. Cinta memang akan sakitkan kau dari segala aspek kan?
Ughhh...Bila la aku ley sembuh dari luka yang satu nih?

Wish me luck-a lot one.

Love,
Dya...

No comments:

Post a Comment

borak-borak kafe :)