Followers

Saturday 23 April 2011

Entri Pertamaku

Hollaa...

Annyeonghaseyo!

Nama aku Dya.

Nama betul ker nama tipu?
---Rahsia! *wink!

Semua yang aku akan postkan dalam blog ini adalah my total own private story. But untuk menjaga sensitiviti sesetengah pihak, maka nama-nama seperti Inchik Buaya Tembaga or Miss Perfection akan digunakan.Hihi..

Ni online diary aku. Segala suka segala duka, segala lara, manjalara. Ooops! Manjalara?? Hihi...Xde2. Gurau jer. Blog ini tak de kena mengena dengan drama Manjalara itu ye? Huhu...

Warning: I could be as an hyperactive as a monkey(monkey-motiff??) can be, and as gloomy as a tenuk can be. (Pe la salah tenuk ngan aku kan?haha). So, just bear with it k? *wink2!

Ooops! Gotta go! Nak edit template jap. Buruk benor blog aku nih. hehe

Adios!

Love,
Dya

No comments:

Post a Comment

borak-borak kafe :)