Followers

Sunday 24 April 2011

Entri Lagi :)

Jangan risau. I'll be writing like a lot bila aku menulis. It's not a miracle anymore kalau entri aku mencecah sampai 10 entri sehari.

Orang macam aku ni macam ni lah. Bila rasa down je terus luah kat lappy. Kalau tak, waktu aku tengah happy go lucky, xde lah aku depan lappy ni. Sumpah terkinja-kinja kat mana-mana time tu. Yeah, that's me. So, do expect a lot of entry from me for this time being as I'm not really in a good mood. Banyak benda yang aku nak cerita kat sini.

Kat blog aku satu lagi, memang banyak aku nak cerita. But people yang follow aku mostly is my friends. So, bila friends sendiri, the sense of privacy rasa tersekat kat situ. Kau tak leh luah betul-betul apa yang kau nak cakap, kena jaga hati orang tuh, jaga hati orang nih. Sebab aku risau kawan-kawan aku terasa ngan aku. Walaupun niat aku cuma sekadar meluahkan perasaan. And tak tahu la, memang blog tu aku rasa macam aku trying to be someone else.

And officially, blog ni akan jadi my secret hiding place where all the tales are tell. ( Pe kaitan tales lak ni?? haha) Tak delah, means tales dalam hidup aku la. Warning, hidup aku ni memang ibarat satu tales. Serius, kisah cinta aku selalunya tak normal macam orang lain. Kawan aku pernah cakap, kalau buat novel/cerpen, sure laku gila lah. haha.. Mengarut.

Tapi, memang ada la sedikit sebanyak kebenaran di situ. Kalau aku mampu, aku rajin jap lagi, aku cerita la pasal my past love life. Sekarang ni I'm waiting for my new love story.

Yeah, despite of being hurt, being deceived, being betrayed- aku tak pernah give up on something called LOVE. I just know aku akan jumpa my another pieces. I hope.

Love,
Dya

No comments:

Post a Comment

borak-borak kafe :)