Followers

Tuesday 26 April 2011

Review Pertama Ku! :)

Ewahh ewahh ewahh heko Dya.
Hari ni semua post nak letak pertama-tama ye?

Tadi Follower Pertamaku,
pastu Chat Pertamaku,
dan yang ni
Review Pertama Ku pulak?
Seronok heko yerk?? :)
Ngee~~~

Da semua benda pertama tu nak jadi hari ni, nak buat camne?
An an an?

Dan disini aku ingin mengumumkan:


Suka curi gambar Inchik SD =p. Sorry Mr. SD :). Pic paling kool :)

Inchik Shah Dodol telah berjaya mengungguli dua carta pertama ku!
-Chat Pertama Ku and Review Pertamaku.
Dialah pemenangnye.






Hemo hemo hemo ngee~~
Tahniah2.

Waa, katanye dia buat review pasal aku dalam dia nak terr...

Erkk, xdapat den nak nolong.haha

Yang touchin, memang dia baca blog aku dari post pertama sampai la post terakhir ni kot? Bub aku tengok printscreen post aku yang ke dua kat entri Hello Dya Alina Mohd Shauki. So nice, I appreciated it :)
Tanx Inchik Shah Dodol.


Love,
Dya

1 comment:

borak-borak kafe :)