Followers

Sunday 24 April 2011

Macam Ta*k!

Haishh...
Tak pasal-pasal blog aku yang suci murni baru lahir ni terpaksa aku kotori dengan perkataan ni.
Pasal sape?
Pasal si pendek yang bajet buaya tuh!

**********

ape si pendek bajet buaya tuh?

He's some stupid block a.k.a my EX!

Yeah, read it again. My EX! Damn it~

See, xpasal2 aku mencarut pasal dia. Aku ni bukan la spesies yang suka mencarut, tapi kalau orang da buat taik kat kita, takkan nak dok diam jer? I'll have my revenge. We'll see.

Separuh revenge da jalan.

Dia ingat dia pandai dapat sorok semua dari hidup aku? Blah lar wei. Someone yang dia anggap bodoh ni la akan musnahkan hidup dia balik-2x tahik pe di buat kat aku..

Arghhh...
Sumpah geram gila!

Tu belom masok ngan girlfren dia yang bebal cam hape.

Sorry ar, aku tak de niat pun nak cakap camtu kat dia.
But she's being soooo NAIVE that I cant stand it.
Terlalu buta disebabkan cinta.
I guess pendek tu dah mandremkan dia kot?
Haishh..Penat aku berlari ke sana ke mari sal pompuan tu. Just  nak buktikan yang pakwe dia menipu dia sejak awal lagi.
Pasal kesian la aku layan minah tu. Bagi bukti macam2 kat dia pasal that pendek sedangkan kenyataan da terbentang luas depan mata.Last2, Bagi dia pic hadiah yang dia bagi pakwe dia, but it turns out pakwe dia bagi aku that things.

Ok. Tak paham?
Meh sini aku terangkan.
Untuk senang, si pendek tu aku panggil Mr A. dan ,minah tu aku letakkan sebagai Ms M. Dan aku sebagai aku.

--Hari tu, aku date ngan Mr. A, who was my BF at that time(yeah, in the same time, dia kaple with this Ms. M- how bloody shit isnt it?)
--I gave him a goodies bag that contain a key chain teddy bear, a frame,a turtle soft toys key chain, a frame and a pencil souvenir written Pulau Redang on it.
--In turns, he gave me a black necklace written his name(konon nak aku pakai all the time so that everyone knew that i'm his GF- like a shit!), a glass frame written a sweet poem entittled "My Love" on it and a cadbury chocolate.
--And, bila kantoi tadi ngan Ms. M, aku baru dapat tahu that eventually the necklace and the frame was Ms. M gifts' for Mr. A. Oucchh! Like a double shit!
--Yet,the worst part is that, my teddy bear keychain was given to Ms. M as a present! Triple shit for that!

Yet, I'm not as stupid as that. I tulis siap2 nama i dengan dia kat perut teddy bear tu just in case dia akan bagi that bear kat orang lain. Hello....My instict was right. Ms. M saw that name kat perut teddy bear tu-and alasan paling bagus Mr. A? Dia saje nak mengkantoikan diri dengan this Ms. M sebab dia tak tahu nak bagitahu this thing macam mana,..


OWH FOR THE GODSAKE!

Sumpah pandai nak mati mamat tuh.

Did u all nampak kenapa i jadi semarah ni?? Seriusly, aku bukan la orang yang nak benci orang sesuka hati,. Sumpah aku susah nak bencikan orang. Tapi aku tak leh terima dowh orang buat tahik sampai macam ni sekali dengan aku.

Ok, back to Ms. M. Lepas aku da bagi pic tu semua baru la nak percaya kat aku. Kalau tak, memang dia percaya lagi la yang Mr. A cakap dia ada necklace tu ngan dia what soever. Seriously minah tu pathetic! Tu pun masih nak lagi gambar yang aku date ngan Mr. A banyak2. Hello, tak larat da nak layan ko derr... Last2 aku blah jer.

OK.Here's the best part.

Now that aku da kenal all his collegemates, aku buat dajal hantar mesej sakai kat kawan2 dia. Biar padan muka dia. Nak tahu mesej aku macam mana?

Jeng..jeng..jeng....

kenal A***? bagi tahu buto pendek tu dia da msok perangkap sdri.haha..pe kata korg gelakkan dia habis2 an.yg dikejar xdpt, yg dikendong berciciran.uhh..kesiannya dia..cinta hati dr 2008 da beralih arah..so stupid of him ingt boley perdayakn rmai wanita skligus.spandai2 tupai mlompat pun,akhirnya jatuh ke tnah jua.just tell that petty boy he deserved it..padanla dgn kependekan dia tu.i guess pendek dia sama dengan pendek akal dia.n tell him, i'm not done yet..just wait.sebulan, 2 bulan,or years-dia akn ttp dpt blsan dr i. he'll get it from me. hahah..like stupid hell...just get ready.pasang bodyguard byk2.i tkot dia msok hospital xkuar2 da jap lg...k? pesan tu kt dia n do me a favour? gelakkan dia beramai2...pendek yg bodoh...n one more.pesan kt dia,jgn jadi playboy.jgn mainkn hti pompuan.satu hri dia akn kna blik.mcm ni lah... What is this? 3 girls in a time ? bloody hell pendek!

Aku forward sume mecej ni kat kawan dia. Kejam tak aku?
Bwahahahahaha...

Kejam tak, kejam tak??

Haha..Itu baru sikit. Tunggulah lagi pe aku nak buat jap lagi. Tahu lah aku. Biar dia rasa tinggi mana langit ngan bumi. He's gonna get it from me!


Love,
Dya

No comments:

Post a Comment

borak-borak kafe :)