Followers

Sunday 18 September 2011

My Sweetest Revenge

Kalau korang tahu, atau korang alert ngan blog nih, mesti korang tahu pasal my ex yang gila melampau tuh.
Refer here, here and here.

Well, ni summary pendek kisah cinta aku.

Kitorang bercinta dalam laman MukaBuku, then kantoi dia curang, then kitorang  putus. Pastu putuskan untuk maafkan dia after all he did. Tak jadi nak maafkan, plan revenge on him ngan ex2 dia yang dulu. Then benda tuh hilang camtu jer.

And the best part goes here.

Aku baru balik dari Kuala Pilah, rumah kawan aku. Nak dijadikan cerita, seluas-luas KL nih, aku boleh pulak terserempak ngan dia kat Midvalley. Alangkah keciknya dunia nih!

Sedangkan terserempak dengan dia adalah the last thing I've ever thought selama nih. Aku rasa memang Tuhan sengaja nak bagi  aku jumpa dia. 1st2 aku nampak dia, I cant believe my own eyes! Sumpah tak sangka!
Luka lama kat hati aku berdarah kembali.

Namun, aku dengan selambanya masa tuh pergi tegur dia elok2. Siap salam bagai lagi. But hold on, aku bukan sebaik tuh la nak lupakan pe yang orang buat kat aku. No one have ever break my heart as what he did. I said" Oh hai Mr. Playboy. Sihat?" And dia cam da terkejut sangat time tuh, muka tak yah cakap ar giler cuak. Tapi bila tengok aku baik, dia bajet coool depan aku.

And aku pun nak blah ar dari situ, tapi aku sempat bisik kat makwe dia, "Beware ngan your beloved guys nih. He's not as naive as he looks". Makwe dia dah wat muka tercengang2 dah ngan aku. And aku blah camtu jer wat muka selamba badak

But guess what? Tuhan jer yang tahu apa yang bergelora dalam hati aku masa tuh sampai satu badan rasa menggigil. Sape cakap kemaafan tu benda yang senang? Hello, meh sini nak tanya sikit. Marahnya dalam hati aku nih Tuhan je yang tahu. Segala kenangan aku dan dia ter'flashback' dalam memori aku. And sakit masa aku mula-mula dapat tahu sal kecurangan dia mula datang mencurah. The pain is back.

Untuk melegakan resah dada aku, aku menuju ke Baskin Robbin's berdekatan. I had myself a nice caramel choc-vanilla ice cream(tak ngat pe namanya). Still,tangan aku mengigil tak henti. Aku sedar time tuh, I need my sweetest revenge to endure the pain.

Without further a due, aku blah dari booth Baskin Robbin tuh mencari si Mr. A tadi. He's still there, flirting around with his GF. He owes me a slap. He seriously does!

Tapi part yang tak best dia cam sempat lari. And aku cuma sempat slap cam tu jer. Aku panggil dia dayus sebab lari dari aku. And dia berlalu dari situ ngan GF dengan perasaan malu cause every one's is watching.

Well, aku pun malu gak actually. Tapi aku tak kisah. I have my revenge on. Itu dah cukup buat aku puas hati. Sakit yang selama nih tersimpan kat lubuk hati aku lepas macam tuh jer. Sakit yang dia tinggalkan pada aku dapat aku lepaskan.

Memang bodoh pe aku buat pergi tampar dia kat tengah2 alam tuh. Tapi selagi lom diajar, selagi tuh dia lom sedar, serapuh-rapuh hati perempuan, ia boleh jadi sekeras besi waja sebaik saja ia dihancurkan.

And I hope, pas pe yang jadi tadi, I can get really over him. He's a past, and always be. Pray that I'm gonna find myself an eternity in getting over him..

Love,

Dya

No comments:

Post a Comment

borak-borak kafe :)