Followers

Saturday 24 September 2011

Celoteh % Pagi

Damn, damn, damn!
What I'd do to have you here, here, here?
Damn, damn, damn!
What I'd do have you near, near, near?
I wish you were here...

~Avril Lavigne- Wish you were here~

Dah berpuluh kali dah aku dok dengar lagu ni untuk malam ni je. Aku dalam mood merindu sebenarnya, dan mendengar lagu ini berulang-ulang kali, hanya semakin membuat aku terasa sayu. Kena pulak baru lepas layan cerita Dear John yang syahdu tu, memang tangkap cintan keseorangan menulis blog pukul 5 pagi nih.
Roomate aku takde, balik kampung. Pukul 1 pagi aku habis keje(aku buat part time kat kedai bawah apartmen aku nih), aku terus tutup pintu, layan movie and lagu and segala-gala yang ada kat internet and lappy aku.

Hasrat aku nak bangun lewat pagi esok. Lantaklah pukul berapa pun aku nak  angun, ikot mata aku jaga. Huhuhu. Memang tak boleh blah. Tapi, dah lama kot aku tak bangun lewat. Aku dah tak macam semester lepas, asyik terbongkang tidur. Sekarang ni, aku dah buat part time, so waktu senggang aku terisi dengan buat assignment baru online, bukan online semata-mata. Kira azam baru untuk semester baru, ia dak?

Dan aku juga dah tak bleh menjanjikan kekerapan aku post entri baru. I'll be busy with my classes, my assignmet, and my part times. Time giler camni jer aku ley curik masa blogging kol 5 pagi engkau. Nak tidur, tapi mata pulak yang tak terpejam. Memang la ngantuk, tapi entahlah, aku tak lena. Takpe2, jap g aku nak paksa gak mata aku ni tidur.


Aku rindukan dia yang nun di seberang sana. Aku rasa bersalah pada dia. Aku sendiri dah konfius dengan diri aku. Aku asyik ingat dia pasal aku rindukan dia ataupun cuma aku rasa besalah pada dia? Aku memang nak mencintai dia, sebab dia terlalu baik pada aku, Tapi banyak faktor yang mengengkang dari berasa begitu
 

No comments:

Post a Comment

borak-borak kafe :)