Followers

Monday 9 May 2011

Mak, Aku bosan!

Well, melihat kepada title yang aku tuliskan di atas, sudah tentu korang dapat mengagak pe yang aku nak ceritakan.
Yup,  aku kebosanan. Yup, yang amat-amat sangat.
Sumpah seyy...
Haishhh....
Aku kalau kat umah dah macam balak mati dah gamaknya, bergelimpangan kat depan TV.
Omak eden hanya mampu tengok wa dengan gelengan di kepala.
Omak..Omak..
Chill out babeh, anak mu ini sudah berusaha untuk mendapatkan kerja supaya takdo lah koje dn perabih boraih di dapor ajo keknye..
Namun duhai omak, siapala mahu menerima hamba yang hina ini?
Acece.
Melampau tol ayat aku, sekali mahu hierbola dahh..buwahahaha
Tak delah wei.
Memang betul xde orang nak amik aku keje.
Yela kowt, aku cuma mampu kerja 4 bulan je weh.
Pastu aku dah sambung study balik.
Yang ada cuma offer untuk gaji kat keje kedai karaoke.
Xmo den.
Mau jadi buah mulut orang kampung haku.
Xmo xmo, tobat tobat.
Mulut orang kampung aku ni laser sikit, cam Melodi gamaknya.
Benda sikit pun boleh ditokok tambah/dicampur2 yang boleh diumpamakan seperti beras yang akhirnya menjadi bubur lambuk setelah di tokok tambah perisa lain. Motif perumpaan aku? (Aku pun tak tahu buwahaha)
xpola, gamaknya aku pi keje kat Mydin Mall yang baru bukak tu la jap lagi. Walau jauh ke hape ke, tetap akan ku redahi demi tidak membenarkan lemak-lemak ini menjajahi segenap pelusok tubuh ini. Bwahahaha..
And,aku dah dapat pengajaran aku.
Aku takkan bagitahu aku sedang cuti 4 bulan HAHAHA*evil laugh*
So, wish me a lot of luck folks :)


Notakakipenulis:Kepada follower-follower aku tau pelawat-pelawat aku: Sorry hun. Sekarang aku kat cc, memang takde masa nak blogwalking balik ke blog2 korang. Aku cuma sempat mengupdate entri aku jer. Segan dowh nak dok kat cc lelama. Tapi takpe. Just leave ur link kt Mister Linky Magical Widget kat bawah tu. And I'll sure get to u bck bila ada masa nanti k? Adios!

Love,
Dya

No comments:

Post a Comment

borak-borak kafe :)